Re: RIVA128 - AGP

Autor: Dominik Czechowski (domcio_at_ibm.uci.agh.edu.pl)
Data: Thu 14 May 1998 - 12:22:27 MET DST

On 14 May 1998, Leszek Gerwatowski wrote:

> Jak to - przeciez Trio64V+ dziala bezproblemowo!
> Ale oczywiscie zmienic mozesz, tyle ze z tego co wiem to AGP nie jest
> obslugiwane w OS/2. Oczywiscie chodzic pewnie bedzie ale bez
> "pelnego dopalu".

AGP jest obslugiwane przez OSa, "pelnego dopalu" nie ma (jak i inne
systemy).
Co do S3 Trio xx to jest to najgorsza seria kart graficznych jaka w zyciu
widzialem.
Niestety nie wiem czy RIVA128 ma drivery pod OS/2 (czy nie prosciej
sprawdzic u producenta zamiast pytac na liscie ?)

pOSdrawiam

Dominik Czechowski
AGH University Cracow Poland
Team OS/2