Re: OS2 Edukacyjna

Autor: Marek Łukawski (marekl_at_gdansk.sprint.pl)
Data: Wed 13 May 1998 - 20:32:10 MET DST

Kelcon wrote:

> Witam !
>
> Interesuje mnie kwestia jak Merlin (edukacyjna) sprawowalby sie jako
> serwer (WWW/FTP) i jaki serwer (soft) wybrac (apacha ?) ?
Wysmienicie jako serwer ftp, mam merlina pl i od kilkunastu miesiecy
postawiony nanim serwer ftp dedykowany pod os/2:
ftp://marekl.gdansk.sprint.pl/

znajdziesz tam tez demony ftp pod OS/2 (obesnie uzywam IPS .72)

Jako serwer www (http) tez doskonale, mialem postawionego apacha 1.24
(obecnie jest wersja 1.35 lub nawet wyzsza)
istniej tez kilka innych demonow http/ftp pod OS/2:
http/ftp - Xitami, PowerWEB i inne,
ftp - penguin, IPS, FTPd .5 i inne,
http - jakiegos demona zrobil IBM nazwy nie znam bo cos ostatnio
zmieniali

pOSdrowienia
MArek