Re: Jaki wybrac;StarOffice czy WordPro96?

Autor: Marek Łukawski (marekl_at_gdansk.sprint.pl)
Data: Mon 11 May 1998 - 15:35:25 MET DST

Per Backman wrote:

> Mam Warp3, a mysle o kupnie porzadnym programie do pisania. Jesli
> dobrze rozumiem to moge wybrac tylko miedzy WordPro96, v.97 juz nie
> dziala pod Warp3, a StarOffice v.4 lub v.5.
>
> Ktory z nich najlepiej obsluguje wszystkie jezyki europejskie, t.zn.
> polski, czeski, rosyjski, ukrainkski, lotewski, szwedski, itd.
> Czy sa dostarczane z fontami dla powyzszych jezykow?
StarOffice 4.0 beta 2 obsluguje jezyk polski (sa ogonki ążź itp), ale
nie ma polskiego slownika itp cudek ulatwiajacych zycie.
Jak jest z pozostalymi jezykami to nie wiem :(

Bete mozna zassac z:
ftp://marekl.gdansk.sprint.pl/os2/staroffice_4_b2/IB2_OS2.EXE (ok 36
MB)
w podanym wyzej katalogu sa patch'e f. StarDivision umozliwiajace
kozystanie po przekroczeniu jakiejs tam daty

pOSdrowienia
MArek