Re: Fix 6 UK

Autor: Leszek Gerwatowski (bigl_at_cs.tg.com.pl)
Data: Mon 11 May 1998 - 11:57:41 MET DST

In article <IibXwEewBd21-pn2-hdsl4jCzbHrW_at_equinoxA19.polbox.pl>,
Jan Stozek wrote:

> Albo samego zainteresowanego, że nie spradził exit codu...

No juz sie przyznaje po raz drugi. TO BYLA MOJA I TYLKO MOJA WINA!
Rzeczywiscie nie jest to wina wielozadaniowosci OS/2, i stad po tym
zdaniu jest :-). Unzip (przynajmniej moim zdaniem) nie powinien sie
zatrzymywac (bo to w koncu nie sa windowsy, gdzie po wszystkim trzeba
kliknac OK), ale rzeczywiscie nie spojrzalem na exit code (wprawdzie
ciezko mi bylo w akurat tym wypadku bo zapuscilem go tak, ze po
rozpakowaniu zamykal shella, ale to tez moja wina).

Mysle ze na tym mozemy skonczyc dyskusje bo fix juz dawno jest zalozony,
ale niestety OS/2 nadal robi mi ten sam brzydki numer co zawsze - co jakis
czas przy pracy z Netszkapa zawiesza ona caly system (scisle rzecz biorac
nie moge jej zamknac ani nic nowego uruchomic). Jak dotad nic na to nie
pomoglo.

Leszek Gerwatowski
bigl_at_tg.com.pl
... Press any key to continue or any other key to quit.