Re: Co zrobic z fixpakiem

Autor: Slawek Kos (elpro_at_lodz.pdi.net)
Data: Thu 07 May 1998 - 15:28:41 MET DST

On Wed, 6 May 1998 21:53:29, "Jerzy Michniewski"
<michniewski_j_at_kielce.home.pl> wrote:

> Próbowałem zainstalować fixa 29PL (wzięty z sunsite.icm.edu.pl) na Warp 3 PL.
> Skończyło się fiaskiem. Po restarcie systemu pojawia się komunikat:
> Plik PMCTLS->PMMERGE.5447, podany w wyrażeniu PROTSHELL w linii 3
> pliku CONFIG.SYS nie zawiera właściwego programu.
> (Instalacja fixa za pomocą WKICKR z płyty Hobbes December 1995).
> Następnie próbowałem instalacji na 'gołym', świeżo zainstalowanym systemie i
> jest to samo. Czy ktoś wie, co z tym zrobić?

Witaj w klubie :-(
Mialem cos podobnego tyle, ze instalowalem FIX32PL z plyty Publish i
MacWorld.
Zakonczylo sie to tak, ze recznie (ocznie ?) przegladalem zawartosc
plyty i porownywalem z tym co mi sie wgralo i rozpakowalo. Oczywiscie
po starcie mojego starego Novell DOS'a z dyskietki. Znalazlem
takie kwiatki:
- rozpakowany plik PMSHELL.EXE byl krotszy niz spakowany PMSHELL.EX_
na plycie. To go zunpackowalem recznie (oczywiscie po starcie OSa z
dyskietek ratunkowych albo systemowych , juz nie pomne..).
- Nie pomoglo. Pyszczyl o DOSCALL1.DLL Tez cos z nim bylo
pochrzanione
Wtedy odszukalem FIX'a 29 z analogicznej plyty i tam stwierdzilem ze
moje podejrzane pliki maja maja taka sama date i dlugosc w FIX 29PL i
FIX 32PL. Wzialem z FIX29, wgralem recznie, odpakowalem. Chodzi do
dzis..

Po tych gorzkich zalach przydalaby sie jakas porada...
1. Rozejrzyj sie za plyta dodawana do Publish i MacWorld (niestety nie
pamietam numeru, zeszlorocznego zreszta) zawierajaca FIX29 lub FIX32.
Po moich doswiadczeniach wychodzi, ze moze potrzene bylyby obie...
2. Sproboj sciagnac jeszcze raz dyskietke zawierajaca plik, ktory masz
podany w wyrazeniu PROTSHELL. Zakladam, ze to jest PMSHELL.EXE. Moze
sciagnij z innego zrodla.

Zycze samozaparcia i powodzenia

               Slawek Kos --> elpro_at_lodz.pdi.net