Re: NetBIOS via TCP/IP via PPP ...

Autor: Leszek Gerwatowski (bigl_at_cs.tg.com.pl)
Data: Tue 05 May 1998 - 15:28:28 MET DST

In article <6imvov$o2c$14_at_helios.man.lublin.pl>, Grzegorz Szysz/lo wrote:

>tez mam ten problem. kilka komputerow obok. ibm peer over tcp/ip.
>i co ? windy widza mnie, a ja nie widze wind. co jest ? co trzeba
>poprawic ? slyszalem ze cos trzeba. os/2 nie widzi tez linuxowej samby :(
>buuu........

Ja nie mam problemu. Ja widze windy i one mnie. Bez zadnych przerobek
magicznych.Problemy sa tylko z "ikonkowym" widzeniem wind (ikonkami
z nazwami stacji w "Połączenia"->"Sieć"->"Klient plików i drukarek
- przeglądarka") i to tez zaczelo mi dzialac ale zwykle polecenie
"net view" w sesji tekstowej OS/2 dziala bezproblemowo (no a potem juz
"net use ..." albo tez
"Połączenia"->"Sieć"->"Zasoby współdzielone i połączenia sieciowe").

Leszek Gerwatowski
bigl_at_tg.com.pl
... Press any key to continue or any other key to quit.