Re: WAV files

Autor: Grzegorz Szysz/lo (znik_at_wbc.lublin.pl)
Data: Tue 05 May 1998 - 14:33:21 MET DST

"Jan Stožek" <jasio_at_SPAM.polbox.pl> wrote:
>Witam,
>
> Mam niejasne wrażenie, że Merlin nadając klasę plikom typu WAV losuje - tak, losuje -
>pomiędzy MMWAV i MMAUDIO. Czy można mu jakoś wymusić stosowanie zawsze jednej z nich
>(najlepiej MMAUDIO, bo wówczas domyślnym skojarzeniem jest odtwarzacz, a nie edytor
>dźwięku).

to nie tak. jesli masz otwarty folder, i w folderze pojawi sie nowy plik,
to: plik jest otwarty przez cos innego, jest przydzielany MMWAV.
jesli plik jest zamkniety, i jest do niego pelny dostep, to MMAUDIO.
zrob na folderze menu:view/refresh_now , to ci sie zmieni przyporzadkowanie.

> Nota bene, edytor dźwięku wykłada się (wyłącza wyświetlanie, choć pozwala na
>odegranie) dużych plików WAV. Bodaj od kilkunastu megabajtów w górę. Is it a bug or a feature?

chyba tak. edytor WAV po FP1UK pozwalal mi na otwarcie nawet 50MB pliku.
nie pamietam jak bylo na FP3UK, ale po FP5UK chyba nie da sie edytowac
pliku dluzszego niz 5MB. grrr......

aha. moze ty lub ktos zna program, ktory umozliwia edycje WAV'ow, ale
bezposrednio na dysku ? bez wczytywania calosci do ramu ? (strasznie swapuje).