Re: ppp?

Autor: Jan Stožek (jasio_at_SPAM.polbox.pl)
Data: Fri 01 May 1998 - 02:15:26 MET DST

On Thu, 30 Apr 1998 07:32:35 GMT, Bart - NBK wrote:

:>> A ktˇrego masz OS-a? Warp 3, Warp 3 Connect czy Warp 4? Wersje te rˇ ni
:>siŕ
:>>dialerem (obiekt: Dial Other Internet Providers w folderze Internet)?
:>>
:>Warp 3.....

        To będziesz miał problem, bo dialer w tamtej wersji systemu nie obsługiwał PPP.
Wydaje mi się - acz nie jestem tego pewien - że któryś fixpack ma upgrade TCP/IP (IAK) z
nowszym dialerem i zawierający PPP. Po jego zainstalowaniu będziesz mógł przepisać
responce file Adama Płaszczycy. Chyba, żeby się postarać o jakiś third party dialer. Tylko
uważaj, bo wiele dialerów de facto korzysta z narzędzi zawartych w IAK i TCPIP.

Pozdrawiam serdecznie,

(js).

mailto:jasio_at_polbox.pl