Re: os2i6x86?

Autor: Star Rider (starider_at_friko.onet.pl)
Data: Thu 30 Apr 1998 - 18:23:44 MET DST

Andrzej J. Piotrowski napisał(a) w wiadomości:
<199804301459.QAA20969_at_dollar.it.com.pl>...

>ALT-F2 :)
Dzięki. Właśnie mi się przypomniało żeby pogrzebać w plikach read.me i też
znalazłem tę kombinację.

Wiesza się przy wczytaniu pliku testcfg.sys.
Po wy-rem-owaniu go instaluje się dalej, nawet do powłoki graficznej, ale
chwilę później zatrzymuje się i wyświetla komunikat (którego pomimo opcji
nie daje się zamknąć) że nie może przetworzyć tego pliku i uniemożliwia
dalszą instalację.
Gdzieś w konferencji było napisane że może to być problem z dużym dyskiem
twardym (mam 3,6 IBM)? Trzeba podmieniać jakiś plik.
A najśmieszniejsze jest to że po włożeniu Intela wszystko się instaluje bez
problemów.