Re: ASUS SP97

Autor: Grzegorz Szysz/lo (znik_at_wbc.lublin.pl)
Data: Wed 29 Apr 1998 - 15:09:36 MET DST

Pawlus <pawelc_at_controlp.tarnow.pl> wrote:

>Grzesku ale ale tu nie chodzi o twardziel. Akurat ten element dzialo OK. Sypie
>sie grafika, a tak wogule zaczynam tracic powoli do Warpa serce. Albo mnie
>brakje cierpliwosci albo w IBM siedza buraki..

to drugie. w ibm siedza buraki. i to bardzo czerwone, niektore pastewne.
instalowalem kiedys na P55SP3AV (chipset SIS) warpa. on ma na pokladzie
grafike SIS, oraz muzyke. ktorys ESS???? . wszystko zainstalowalem
praktycznie bez bolu. jedynym problemem, byl moj niedobor wiedzy :)
ale tej plyty ktora opisujesz, nawet w reku nie mialem.

wiesz co ? moze sobie dokup jakas grafike (byle nie s3:)
ta karta na plycie, bedzie ci robila jako secondary graphics. jeszcze
drugi monitor i ......... :))))))