Re: Drobna Pomoc

Autor: Adam Plaszczyca (trzypion_at_venus.wis.pk.edu.pl)
Data: Mon 27 Apr 1998 - 09:47:52 MET DST

Shakuł <shakul_at_priv.onet.pl> wrote:
> Witam wszystkich
> Mój problem polega na tym, że kompletnie nie znam się na OS/2.
> w związku z tym czy ktoś mógł by mi napisać jak zrobić parę rzeczy:
> - z skąd wziąć drivery do karty graficznej S3 VIRGE ( te udostępnione nie
> pasują ),
z ftp.icm.edu.pl/pub/os2 i dalej poszukaj.

> - zainstalować modem ( nie posiadam driverów do niego dla OS/2 ),

Nie istnieja zadne drivery!!! to wymysl i wciskanie kitu przez osobnikow z
M$. Modem z punktu widzenia kompa to port COM. I nic wiecej. Natomiast
potrzebne init stringi wez z instrukcji. Powinny tam byc. Jezeli nie ma,
to sprobuj uniwersalnego ATZ jako init string.

> - zainstalować kartę muzyczną GRAVIS ULTRSOUND ( z driverami jak wyżej ).

Jak wyżej.

--
    /_  _______      Adam Płaszczyca (48 22) 6297910