Re: Internet w sieci kablowej a systemy operacyjne

Autor: Tomasz Owczarek (frodo_at_psynet.net)
Data: Sat 25 Apr 1998 - 14:59:27 MET DST

Cze!

>Jestem zbulwersowany informacja podana w Magazynie CYBER 3/98 w wywiadzie z
>Janem Zalewskim, kierownikiem dzialu informatyki Aster City Cable Sp. z
o.o.

[...]

Zbulwersowany to malo powiedziane. Jesli panowie z Aster City nie czuja sie
na silach aby zapewnic bezpieczenstwo swojej sieci w sposob "normalny" to
moze niech sobie dadza spokoj z ta cala impreza... Ja w kazdym razie juz
skrobnalem im slowko... grzeczne aczkolwiek stanowcze i proponuje innym
zrobic to samo. Niech zauwaza, ze swiat to nie tylko badziewny Windows ale
kupa innych systemow operacyjnych, ktore sa UZYWANE na swiecie.

A panowie z PTK wlasnie od dwoch dni klada kabel w moim bloku i bede sobie
mogl wybrac bardziej trzezwomyslacych :)

    Fr0do