problem

Autor: cadserv_at_kki.net.pl
Data: Thu 23 Apr 1998 - 15:43:47 MET DST

Szacowni OS-mani!
Dość długo używam OS/2 (od wersji 3.0pl), obecnie MERLIN pl z kodem
win. Jestem wiernym kibicem listy dyskusyjnej i do tej pory nigdy nie
miałem problemów ze sprzętem a przede wszystkim OS-m. Niestety,
zmieniłem sprzęt i zaczęły się problemy. Zainsatlowałem OS bez
problemów lecz zmaina parametrów grafiki zawiesza system (kursor
migający w górnym rogu i całkowity brak reakcji na cokolwiek. Pomaga
jedynie reset i powrót do VGA).
Specyfikacja sprzetu:
Pentium 200 MMx,
Płyta Soyo 5BT (430TX),
64MB RAM,
3,5GB HDD,
karta grafiki WINNER 3000M (2MB WRAM, 2MB SDRAM), to chodzi na
S3Virge/VX ?
monitor NOKIA 17" 447Za,
Wybrałem tą kartę gdyż jako jedna z nielicznych posiadała drivery do
Microstation DOS oraz OS/2.
jeżeli jesteście w stanie pomóc mi w rozwiązaniu tego problemu będąę
bardzo wdzięczny.
Dodam jeszcze tylko to, że teraz uruchomiłem grafikę z driverem do
S3Virge, ale nie wygląda to zachęcająco. Potwornie wolne odświeżanie
okien, kal gdyby się zastanawiał czy wogóle warto cokolwiek robić.

Z OS-owym pozdrowieniem.

Zbigniew Oleszko
31-630 Kraków
tel: (0-12) 648-47-01