Awaria i dyskietki

Autor: Leszek Gerwatowski (bigl_at_tg.com.pl)
Data: Tue 14 Apr 1998 - 14:51:09 MET DST

Wlasnie zdarzyla mi sie dziwna awaria:

Pracowalem spokojnie i nagle cos mi pawlo w Netszkapie. Czasem sie zdarza
wiec probowalem ja ubic WatchCAT-em. Ale on sie pojawil i tez zawisl.
Komputr zwisl tak ze nawet twardy reset nie dzialal. A po wylaczeniu i
wlaczeniu OS/2 startuje i dochodzi do momentu kwadracika w lewym gornym
rogu, kilka razy lekko rusza dyskiem i tyle. Normalnie zwisa! Nie pomaga
zadne Alt-F1 lub F2 bo on po prostu zawisa jeszcze przed tym.

Mam dwa pytania:

1. Czy komus sie cos takiego zdarzylo i co robic?
2. Gdzie sa uaktualnione obrazy dyskietek instalacyjnych Merlina bo nie
mam akurat pod reka?

Leszek Gerwatowski
bigl_at_tg.com.pl
... Press any key to continue or any other key to quit.