Re: CDDA

Autor: Jan Stožek (jasio_at_SPAM.polbox.pl)
Data: Tue 07 Apr 1998 - 02:08:11 MET DST

On 6 Apr 1998 10:47:47 GMT, Grzegorz Szysz/lo wrote:

:>> Wprawdzie jest to troch off-topic, ale czy kto próbowa u ywa CDDA w trybie ATAPI (z
:>>parametrem /ATAPI)? Tak na zdrowy rozum, skoro dostaje parametry kontrolera, to powinien
go
:>>sobie wysterowa i ci gn bezpo rednio; tymczasem u mnie protestuje, e nie ma ASPI. I co z
:>>tym fantem zrobi ?
:>>
:>>Z góry dzienkju.
:>
:>chodzi ci o program CDDA.EXE ? no to ja. z tym ze nie uzywaj /atapi ,
:>tylko /m wtedy skorzysta z suportu mscdex . chyba niedokladnie
:>przeczytales instrukcje :)

        Przeczytałem bardzo dokładnie, łącznie z tym, że w trybie MSCDEX nie jest
supportowany /SPEED (poza tym, że nie jest supportowany w wersji niezarejestrowanej, ale to już
insza inszość).

Pozdrawiam serdecznie,

(js).

mailto:jasio_at_polbox.pl