karta sieciowa+ThinkPad+OS2/WarpConnect

Autor: Witold Kozakiewicz (witulski_at_bgamld.bg.am.lodz.pl)
Data: Thu 02 Apr 1998 - 13:40:02 MET DST

  No właœnie.
Na ThinkPadzie (fajnie wyglšda :-) ) 365XD zainstalowałem OS2/Warp
Connect (zgodnie z wszystkimi zaleceniami i dyskietkami narzędziowymi
IBM). Mam kartę sieciowš PCMCI 3Com. Wiem, że takie coœ bez problemu
chosdzi w sieci OS2/Peer. U mnie przy starcie systemu zgłasza
nieprawidłowš konfigurację karty sieciowej. Co z tym fantem zrobić? Być
może trzeba skonfigurować PCMCI, ale nie wiem jak.

Witulski