Re: Zmiana nazwy uzytkownika

Autor: Piotr Krachel (krachlik_at_stgambit.gda.pl)
Data: Thu 02 Apr 1998 - 12:10:41 MET DST

Calder wrote:
> A zaraz zobaczę gdzie są naprawdę te programy...
> instalacja:
> C:\IBMLAN\INSTALL\PEERINST.EXE - to również jest na CD - może trza z CD
> odpalić?

Dobra, znalazlem ten program. Moze napisze, co mi sie tam kolejno
pojawia:
- odpalam go
- mam do wyboru 4 opcje, wybieram "konfiguruj stacje robocza"
- pyta mnie o dysk, podaje "C"
- twierdzi, ze MPTS juz jest zainstalowane i pyta, czy zostawic aktualna
wersje czy przeinstalowac. No to zostawiam aktualna wersje.
- pyta o nazwe stacji roboczej - wpisuje co trzeba
- pyta o komentarz dla stacji i domene - tez podaje co trzeba
- teraz bredzi cos o pliku net.acc i pyta, czy go zastapic. No to ja
raosnie odpowiadam, ze tak, bo wtedy podobno zostana usuniete informacje
o userach
- robi kopie zapasowe kilku plikow
- teraz kaze mi ponownie odpalic kompa. No to odpale i zaraz napisze co
z tego wyszlo.

> A co do zmian userów:
> Connections\network\network services\Shared Resources and Network
> Connections i tam masz zakładkę users :-)))

Ale gdzie te "Connections" znalezc??? Wiem, jestem lamer, ale mnie
trzeba lopatologicznie, jak czterolatkowi :)

> O !!!!!! Tu jest również możliwość zmiany nazwy stacji i domeny (czyli po
> M$ grupy roboczej. Czyli dwa w jednym :-))))))
>
> To chyba załatwia sprawę :-)

Nie tak szybko :-)