Re: Fix 5 PL - klopoty

Autor: Leszek Gerwatowski (bigl_at_tg.com.pl)
Data: Thu 26 Mar 1998 - 11:09:18 MET

On 26 Mar 1998, Grzegorz Szysz`lo wrote:

> mysle ze mozna napasc na adminow sunsajta, ze maja leciwe archiwum :)
> b.szybko zrobia upload by zachowac twarz.
> w tej chwili maja tylko jakies stare wersje fixow, i to nie na to co trzeba.

Z sunsite jest o tyle problem ze oni umieszczaja to co dostana od IBM
Polska, a IBM Polska cos ostatnio sie rozleniwil (wlasciwie nigdy nie
bylo dobrze ale ostatnio jest bardzo zle - wystarczy popatrzec na to ze
fix 5 w wersji PL byl ostatnia wersja narodowa fixa 5 na ok. 25 wersji
narodowych).

Ale dzieki za poradzenie fixa 5 UK - teraz po odfixowaniu z fixa 5 PL i
zafixowaniu fixem 5 UK wszystko chodzi jak zloto. Wniosek na przyszlosc -
kupowac wersje UK bo jak sie ma dostep do Internetu to zawsze jakis
support jest a wersja polska nijak nie jest supportowana wlasciwie oprocz
tzw. "zachowywania twarzy".

Leszek Gerwatowski
bigl_at_tg.com.pl
... Press any key to continue or any other key to quit.