Re: Problemy a FixPack05 PL (ZIP)

Autor: Mirek Nowakowski (nowam_at_pg.gda.pl)
Data: Wed 25 Mar 1998 - 16:57:49 MET

On Wed, 25 Mar 1998 15:46:40 +0100 (CET), Dominik Czechowski wrote:

>Niby dlaczego mialbym zmieniac cos co chodzilo zawszwe (od czasow Warp3)?
>Przeciez nic sie nie zmienilo. Moze powinienem uzyc do instalacji
>Netszkapy albo WebExplorera ? Pomozcie bo juz po raz trzeci
>przeformatowuje dysk i przeinstalowuje system !@#$%.

Dodaj parametr /V po IMB1S506.ADD to zobaczysz, ze sterownik domyslnie
startuje z wlaczonym BM. A czy Twoje dyski to potrafia obslugiwac?

Poza tym sledze ten watek i sie zastanawiam, czy system mam nienormalny,
czy nienormalne mam szczescie (tfu, tfu, na psa urok...)? Mam Merlina PL.
Byl na to nalozony FixPak 2.0 PL. Wszystko dzialalo bez zarzutu do czasu,
az zainstalowalem jave 1.1.4 i nowa Netszkape, a scisle -- nowe PlugIny
do Szkapy. Wtedy na starcie system plul sie, ze cos mu z katalogu
multimedialnego nie pasuje. No to czary-mary w \OS2\INSTALL\SYSLEVEL.OS2,
i zainstalowalem FixPak #5 UK. Chodzilo OK. Jak sie pojawil FixPak #5 PL,
to go zainstalowalem. Zeby bylo szybciej i sprawdzona drogo, to
rozpakowalem pliki ?DK na twardziela korzystajac z DIUNPACK.EXE, a potem
z CD-ROMU nr 26 s Publisj&Macworld dogralem CSF (oczywiscie z zachowaniem
odpowiedniej struktury katalogow i modyfikacja SERVICE.CMD z tejze
plytki). Odpalilem, zainstalowalem FixPaka, chodzi bez najmniejszych
problemow od tygodnia,a pracuje w ten sam sposob i z tymi samymi
programami, co zawsze.

Po drodze system przezyl dwie przeprowadzki na inny dysk fizyczny (ale
zawsze z C: na C:), wymiane karty graficznej, dwie wymiany plyty glownej
i procesora, dolozenie karty muzycznej i zewn ZIP-a. Jak go
zainstalowalem z gora rok temu, tak od tamtej pory nie bylo zadnego
prucia i stawiania od zera. Najwieksza robota to bylo przeinstalowanie
sterownikow karty graficznej po zmianie plyty glownej i procesora z 486
DX2/80 na Pentium 233MMX (puszczone na 3*83=250).

A moze to dlatego, ze zawsze przed jakims fixowaniem robie backup
newralgicznych rzeczy i zawsze mam katalogi archive i backup? Jestem
gleboko przekonany, ze jak tylko kiedys zlekcewaze te ostroznosci, to
wszystko mi sie posypie w diably...

OSciski!
Mirek Nowakowski

PS. A moze to dlatego, ze _z zasady_ nie mam gier w komputerze?