Re: Problemy a FixPack05 PL (ZIP)

Autor: Dominik Czechowski (domcio_at_student.uci.agh.edu.pl)
Data: Wed 25 Mar 1998 - 15:45:14 MET

On Wed, 25 Mar 1998, Arkadiusz Podgorski wrote:

> On Wed, 25 Mar 1998, Dominik Czechowski wrote:
>
> %Cos dziwnego dzieje sie z systemem po zainstalowaniu FixPacka 05PL (wersja
> %zip). Do instalacji uzylem FastKickera i wszystko poszlo bez zarzutu, az
> %do restartu systemu. System staje po zaladowaniu IBM1s506 !!!
> %
> %Czy ktos wie o co chodzi ?
>
> witaj w klubie. :)
> wlasnie na ten temat rozmawialismy z markiem na priv.
> nie przejmuj. ja mam tak od zawsze - albo sie zwiesza (czasem pisze, ze
> system halted), albo nie widzi cd-roma. przyzwyczailem sie juz. zbootuj z
> [...]

U mnie NIE MA SZANS na start systemu !!! Nawet gdy startuje z instalek
wyrzuca mi jakis dziwny komunikat, ze niby plik os2kernel (czy cos
takiego) nie moze zostac zaladowany przez system ?????

Czy po rozpakowaniu nie bedzie sie to gryzlo ze soba (nowy system-stary
sterownik) ?
Poza tym slyszalem, ze ten nowy sterownik zawiera min. poprawki do obslugi
duzych dyskow, a bycmoze niedlugo bede zmienial na 4,3G.

P.S. Chyba serwer ibm na AGH dzisiaj nie wstanie wiec jesli ktos pisze do
mnie na priva prosze uzywac adresu na studenta (jak w sygnaturce).

-=-
Dominik Czechowski
AGH University Cracow Poland
Team OS/2