Re: Fix 5 PL - klopoty

Autor: Leszek Gerwatowski (bigl_at_tg.com.pl)
Data: Wed 25 Mar 1998 - 13:33:03 MET

[ciach]

> Mam Merlina PL i wczesniej mialem zalozonego FP05 UK = brak problemow
> teraz mam Merlina PL + FP05 PL = pojawily sie problemy np. takie jak
> opisujesz, system stracil troche stabilnosci, wczesniej biegal np
> tydzien bez restartu a obecnie, po zafiksowaniu w piatek do poniedzialku
> juz okrutnie wisial.
>
> Pytanie powracajace jak bumerang: jak "odfiksowac" Merlina i wrocic do
> stanu przed FP05 PL ?

Jak to jak - trzeba przy zakladaniu fixow zrobic backup wersji bezfixowej
i potem jak cos nie dziala to odbackupowac do tego stanu i zalozyc te
fixy ktore sa dobre (jak sie je ma na dysku to wlasciwie jednym
poleceniem sie to robi).

No coz - pozostalo mi widze zalozenie fixa UK na system PL - trudno sie
mowi. Czy jest gdzies w Polsce (a dokladnie w NASK-owej czesci Polski)
ten Fix 5 UK?

Leszek Gerwatowski
bigl_at_tg.com.pl
... Press any key to continue or any other key to quit.