Re: Bazy danych pod OS/2

Autor: Sławomir Stachniewicz (Slawomir.Stachniewicz_at_alf.ifj.edu.pl)
Data: Wed 25 Mar 1998 - 09:42:22 MET

On Fri, 6 Feb 1998 16:27:06 +0100 (CET), Leszek KUBRAK wrote:

>Byłoby wskazane właśnie po to, żeby nie wziąć "armaty" DB/2 na wróbla.

No, wreszcie udalo mi sie go "zlapac" i uzyskac informacje:

Relacyjna baza danych
format db2
mozliwosc importu danych z formatu mdb
!!! mozliwosc tworzenia formul bezposrednio w SQL

        pOSdrowienia,

        Slawomir Stachniewicz.

| Slawomir.Stachniewicz_at_alf.ifj.edu.pl |
| http://solaris.ifj.edu.pl/~stachnie |