Re: CD z dlugimi nazwami plikow

Autor: Grzegorz Szyszl^o (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Sun 22 Mar 1998 - 13:52:09 MET

formatc_at_hsn.com.pl (Jaroslaw Tabor) wrote:
>Czy komus udalo sie odczytac CD z dlugimi nazwami plikow pod OS/2 ?
>
>Zainstalowalem update do CDFS ktory ma to niby obslugiwac,
>ale to nie dziala. Chodzi mi o plyty z LinuxPlus, zapisane w postaci
>trans.tbl.
>
>JT.

to nie tak. trans.tbl jest czytany tylko przez juniksy.
ja nagrywam w iso9660-2 , z nazwami do 32 znakow (teoria) 30znakow (praktyka).
zadne RR extentions, joliet itp. chociaz ten twoj update, ponoc
ma czytac joliet. troche szkoda ze powstal taki koszmarek, bo RRext
pozwala na robienie linkow symbolicznych.
tyle ze os2 tego nie przeczyta, a czyta to kazdy unix.