Pomocy - a może to wirusik

Autor: Darekw (darekw_at_ic.com.pl)
Data: Sat 14 Mar 1998 - 20:24:07 MET

Proszę o pomoc w moim Win95 osr/2 ostatnio zaczęło się coś dziwnego dziać z
literami tzn. wszystko ładnie pięknie pokazuje aż tu nagle zaczyna mi jakiś
fragment tekstu się rozmazywać i zamiast tekstu widzę jego strzępy , po
przełączeniu albo wszystko zaczyna się rozmazywać albo dzieje się to za
chwile łącznie z nazwami ikon ( krótko mówiąc cały tekst ) . Restart Win95
nic nie daje dopiero jak wyłączę komputer i po chwili go włączę to jest
wszystko OK do następnego razu. Czasami jest to po paru minutach od
włączenia a czasami przez parę godzin nic się nie dzieje .
Całego twardziela przeleciałem MKS (styczeń ) I demo z marca i nic
 pokazują one błędną wielkość partycji - wszystkie (4) tej samej wielkości
tzn prawie 2GB(19..) . Czuje po spodniach że jest to jakiś Hrumhacz
(wirusik)

Proszę o wszelkie rady za każdą pomoc będę wdzięczny.

Pisać proszę na marekwww_at_friko4.onet.pl