Re: Novell

Autor: Bart/2 (root_at_microsoft.com)
Data: Sun 15 Mar 1998 - 11:40:16 MET

Hia :)
On Thu, 5 Mar 1998 19:13:08, A_J_P_at_it.com.pl (Andrzej J. Piotrowski)
wrote:

> Zainstalowalem sobie clienta naovella, poniewaz chcialem moc pograc przez siec.
> Byly dwa komputery i dwa klienty, jednak gry sie nie widzialy (nie wiem czemu). Poza
> tym przy kazdym starcie wyskakuje mi blad req0815 - The programm cannot get
> connection ID. Nie moze znalezc serwera (bo go nie ma) - czy da sie tego jakos
Jeśli chodzi o IPX to jest coś co się zowie FreeIPX
http://carol.wins.uva.nl/~leeuw/freeipx.html (jeszcze nie zaglądałem)
pOSdrowienia
Bart/2 (Bartosz Tomasik) | Asu'a group
Asu'a & TeamOS/2 | http://asua.v-lo.krakow.pl
IRC nick:Ihs,Ihsahn,Ihsiatko | http://ddan.dyndns.com/airc
e-mail: Ihsahn_at_irc.pl | e-mail: asua_at_v-lo.krakow.pl
(Ihsiatko_at_usa.net) |