Re: problemy z OS/2 Warp 3 Connect

Autor: Bart/2 (root_at_microsoft.com)
Data: Sat 14 Mar 1998 - 14:36:42 MET

Hia :)
On Sun, 8 Mar 1998 16:04:07, Tomasz Ciaszczyk
<ciacho_at_pipeta.chemia.pk.edu.pl> wrote:
>Jakieś pół roku temu, gdy po raz pierwszy
> na moim "sprzęcie" został zainstalowany OS/2 nie było żadnych problemów z nią.
> Teraz nagle przestałą reagować (pod G95 oraz Linuxem bez problemów działała).
> Moja karta to:
> 16-Bit 3D Stereo Sound Car (Creative Labs) (a jeszcze dokładniej, 100%
> kompatybilna z Sound Blaster Pro).
z tego co mówił Twój brat poprzednio mieliście zainstalowanego
Merlina, w Merwlinei są poprawione sterowniki więc mogło działać a
teraz pod Connectem już nie.. sądze że fizpack pomoże (mi w takim
przypadku pomógł)
> Oprócz tego poszukuje programu (jeżeli tak go można nazwać) o nazwie BASH (lub
> coś 100% kompatybilnego) pod OS/2.
było na hobbes.nmsu.edu (więc sądze, że nadal jest :))
pOSdrawiam
Bart/2 (Bartosz Tomasik) | Asu'a group
Asu'a & TeamOS/2 | http://asua.v-lo.krakow.pl
IRC nick:Ihs,Ihsahn,Ihsiatko | http://ddan.dyndns.com/airc
e-mail: Ihsahn_at_irc.pl | e-mail: asua_at_v-lo.krakow.pl
(Ihsiatko_at_usa.net) |