Re: problemy z OS/2 Warp 3 Connect

Autor: Bart/2 (root_at_microsoft.com)
Data: Sat 14 Mar 1998 - 13:39:15 MET

Hia :)
On Sun, 8 Mar 1998 16:04:07, Tomasz Ciaszczyk
<ciacho_at_pipeta.chemia.pk.edu.pl> wrote:
> Zainstalowałem sobie OS/2 i mam kilka problemów z nim. Otóż moja karta
> dźwiękowa nie chce działać. Jakieś pół roku temu, gdy po raz pierwszy
> na moim "sprzęcie" został zainstalowany OS/2 nie było żadnych problemów z nią.
> Teraz nagle przestałą reagować
Z tego co mówił twój brat poprzednio miałe

> [...]
> połączył się z hostem o nazwie "tomek" to odpowiada: "connect to server
> failed, server may be down.", ale jak się połączę po IP nie ma żadnych
> problemów), ale w którym pliku są trzymane loginy i passwordy? Natomiast
> co się tyczy telnet'a: "Cannot allocate session".
>
> Oprócz tego poszukuje programu (jeżeli tak go można nazwać) o nazwie BASH (lub
> coś 100% kompatybilnego) pod OS/2.
>
> Byłbym wdzięczny za pomoc.

> Tomasz Ciaszczyk http://ciacho.hell.ml.org
> 'Czlowiek rodzi sie sam, i umiera sam' - TTC

Bart/2 (Bartosz Tomasik) | Asu'a group
Asu'a & TeamOS/2 | http://asua.v-lo.krakow.pl
IRC nick:Ihs,Ihsahn,Ihsiatko | http://ddan.dyndns.com/airc
e-mail: Ihsahn_at_irc.pl | e-mail: asua_at_v-lo.krakow.pl
(Ihsiatko_at_usa.net) |