Re: Java 1.1.4 update - juz lezy...

Autor: Leszek Gerwatowski (bigl_at_tg.com.pl)
Data: Tue 10 Mar 1998 - 16:58:15 MET

On 10 Mar 1998, Jacek Pietraszek wrote:

> Uprzejmie informuje, ze update JDK 1.1.4 (datowany na marzec)
> juz lezy na STUDENCIE w katalogu
>
> ftp://student.mech.pk.edu.pl/pub/os2/fix-pack/java114b/

Melduje poslusznie ze wyprobowalem to juz i dziala bardzo poprawnie -
wlasciwie w 100% zniknely "spowolnienia" systemu przy uruchamianiu javy
(np. przy wchodzeniu na strony WWW z Java).

> Jednoczesnie poprzedni update (ze stycznia) zostal przesuniety
> do katalogu
>
> ftp://student.mech.pk.edu.pl/pub/os2/fix-pack/java114a/

Z tego co rozumiem to zgodnie z ogolna filozofia IBm ostatni fix zawiera
wszystkie poprzednie. Mam racje ze tak jest i w przypadku Javy?

Leszek Gerwatowski
bigl_at_tg.com.pl
... Press any key to continue or any other key to quit.