Re: FP5 na FP3

Autor: Mirek Nowakowski (nowam_at_pg.gda.pl)
Data: Wed 11 Mar 1998 - 01:56:54 MET

On Tue, 10 Mar 1998 01:26:19 +0100 (CET), Marek Wojciechowski wrote:

>No wlasnie, probowal ktos moze takiej kolejnosci instalacji ?
>Caly czas pokazuje, ze nie ma nic do servisowania.
>
>Wykasowanie odpowiednich plikow z \os2\install rowniez niczego
>nie zmienia, a nie mam archiwum systemu przed FP3 zeby go
>backoutowac. Moze ma ktos jakis pomysl?

Czy te Fix'y sa dla takiego samego jezyka?

Robilem podobnie, z 2 PL na 5 UK, na Merlinie PL. W OS2/INSTALL jest
SYSLEVEL.OS2. Porownaj to, co pisze na jego poczatku z nazwa FixPaka i
odpowiednio popraw. U mnie pomoglo, tzn. od razu mial co serwisowac i
upgrade przeszedl poprawnie, a efekty na dwoch komputerach dzialaja do
dzis.

OSciski!
Mirek Nowakowski