Re: Jestem nowy!!!

Autor: Adam Płaszczyca (trzypion_at_calder.com.pl)
Data: Thu 05 Mar 1998 - 23:52:48 MET

Paweł G. Pasich wrote:

> Podstawowe pytanka:
> 1)Jak skonfigorowac modem i jak go zainstalowac, co trzeba miec zainstalowane z pakietu OS/2 Warp 4 UK, aby laczyc sie z tpsa na nr 0202122 i posurfowac po internecie, odbirac i wysylac poczte, czytac newsy itp. A mam modem Zoltrix 14400.

Doinstalować sobie (z CD) bonuspacka Internet i skonfigurować.

> 2)Czy ktos dokonal tego: W95 on OS/2? Czy da rade tak poprzestawiac system aby mozna bylo odpalac programy dla 95 pod OS/2?
Są próby, ale nie licz na cuda.

> 3)Jak ustawic polskie czcionki?
Ustaw sobie kraj polska i klawiaturę polish(programmers)

> 4)Mam problem z karta graficzna S3 ViRGE DX. Po zainstalowaniu nowosciagnietych sterownikow z S3 po pojawieniu sie ekranu z zegarkiem zaczynaja sie na nim robic paski, a po chwili juz caly ekran jest kolorowy jak choinka na Boze Narodzenie. Niby urochamiam DDC Setup, czy cos takiego i wszystko wyglada pieknie, ale bez tego po kazdym restarcie os/2 sieczka na ekrane znow i znow. Wstawilem sobie tego ddc do startup, ale to dla mnie tylko wyjscie tymczasowe. Monitor niby cyfrowy, nie stety nie mark
To nie monitor - sprawdź ustawienia częstotliwości odchylania (OS/2
system/setup/system)

> 5)Jak zainstalowac karte dzwiekowa Opti 930 to jest HOT 235. Nie ma dla niej sterownikow na Shuttle, moze ktos z Was ma, albo wie gdzie sa? Probowalem zainstalowac dla opti HOT 233, ale chipsetu nie rozpoznaje. Czy da rade zainstalowac sterowniki dla W311 pod OS/2-Win, i czy to bedzie chodzilo?
Pod win OS/2 może chodzić...

--
    /_  _______      Adam Płaszczyca (48 22) 6297910