Re: CD Audio to MP3

Autor: Grzegorz Szyszl/o (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Tue 03 Mar 1998 - 12:00:16 MET

Jurek.Kowalski_at_um.szczecin.pl (Jurek Kowalski) wrote:

>Tak, "LX" kompilowana pod emx 0.8h,
> (co oznacza, ze pod DOSem tez moze bedzie dzialac, ale nie
>sprawdzalem)

dobra. skad to moge przyciagnac ? szukalem ale nie znalazlem :(

>BTW
>dopiero co wyszedl tekstowy CD -> waw
>leech100.zip 64976 98-02-28
>Reliable CD-ROM Digital Audio Grabber with advanced de-jittering
>capabilities.
>
>Wedlug autora jest to jedyny OSowy grabler
>pracujacy z uszkodzonymi sciezkami.
>
>Nie sprawdzalem (kolega sprawdzi :-)
>Tekstowka, co mnie cieszy.

ok. skad go mozna przyciagnac ? tez mnie cos takiego interesuje, bo mozna
wepchnac w skrypt i po klopocie. wkurzaja mnie "oknowsowate" cudactwa,
nad ktorymi trzeba caly czas sleczec zeby zgrac plyte.

co do plyt z uszkodzonymi sciezkami, poki co ja sam zalatwiam to paroma
skryptami. zebym tylko wiedzial jak z poziomu os2 dobrac sie do plyty
instrukcjami READLONG. moze ktos ma zrodla takiego softu ?