Re: Clarion a Warp Server

Autor: Dominik Czechowski (domcio_at_ibm.uci.agh.edu.pl)
Data: Thu 26 Feb 1998 - 13:01:04 MET

Tak to juz bywa z tymi "fachowcami" z CDN, ze spieprzyc to potrafia, ale
z naprawianiem to juz idzie gorzej. Z jakim konkretnie programem masz
problemy? Uzywalem kilku aplikacji Clarionowskich pod peerem OS'a i
chodzilo poprawnie. W sieci z Warp Serverem jeszcze nie sprawdzalem, ale
identyczny komunikat pojawial mi sie kiedys na Lantasticu, tylko ze to
bylo jakies 3 lata temu i nie pamietam co wtedy zrobilem. (Chyba, ze
chodzilo o to by litera dysku na ktorym zainstalowany jest program
pokrywala sie z litera widziana w sieci. Mozesz to osiagnac uzywajac
chociazby DOSowego subst'a). Sam zamiezam w najblizszym czasie przejsc z
Lantastica na peer'a pod OS'em wiedz daj znac co ci wyjdzie z potyczek z
tymi debilami.

P.S. Przepraszam za slownictwo, ale ta firma robi gorsze oprogramowanie od
MS.

-=-
Dominik Czechowski
AGH University Cracow Poland