Re: CD Audio to MP3

Autor: Tomek Siek (tomek1_at_bbs.pbks.pl)
Data: Wed 25 Feb 1998 - 11:59:31 MET

Jan Stožek wrote:

> On 24 Feb 1998 13:27:45 +0100, Jurek Kowalski wrote:
>
> :>Jan Stožek wrote:
> :>>
> :>> Czy jest jakiś soft pozwalający na zapisanie CD Audio jako MP3***? --
> :>
> :>Kolega pracujacy obok na NT korzysta w tym celu z mojego OSa (w tle).
> :>
> :>CD -> waw : alfons.exe 97-10-19
> :>waw -> mp3 : l3enc.exe 95-03-08
>
> Mersi serdecznie bockup.
>
> Mam jeszcze jedno pytanie. Owóż próbowałem sobie przekodować WAW-a na MP3 i z głośnika
> [...]
[ciach ...]

a jaki masz procesor - czy nie przypadkiem 486 ???.
Ja tak miałem z kartami 8-bitowymi (mam SoundBlaster2.0 i Pro) na płycie
486DX280MHz.
Karta 16 bitowa (SB16 i AWE32) już nie trzeszczy tylko gra - na płycie
P133 o.k. a na 486 (dom) ma "czkawkę" bo procesor nie wyrabia z
dekodowaniem. (Chyba, że zjadę do mono 11kHz - ale to już wolę posłuchać
radia :))

pOSdrowionka
tomek