Warp Server - wielki smutek i rozczarowanie

Autor: Leszek KUBRAK (infokub_at_pp.com.pl)
Data: Wed 25 Feb 1998 - 08:18:50 MET

Od kilku dni walczę z problemem, jakiego dostarczył mi klient
DOS-owy do Warp Servera. Objaw jest taki, że nie da się na
dysku sieciowym otworzyć więcej niż x plików. Z testów
wyszło mi, że wartość x jest następująca :
1. dla klienta znajdującego się na płycie instalacyjnej x=50
dla dowolnej wersji klienta (basic, full).
2. dla klienta z grudnia 1997 x=50 dla wersji basic, x=100
dla wersji full.

Rozumiem, że raczej mało która aplikacja otwiera jednocześnie
100 plików, ale jest to dla mnie srogie rozczarowanie.
Nie doczytałem się nic na temat parametru, który
sterowałby tym zjawiskiem na kliencie. Mam tylko cichutką
nadzieję, że się mylę.
CO WY NA TO ????
Leszek KUBRAK <infokub_at_pp.com.pl>

P.U.I. "InfoKub" tel.0-602-221956