Re: Win32 -> OS/2

Autor: Jan Stožek (jasio_at_polbox.pl)
Data: Sat 21 Feb 1998 - 11:35:52 MET

On Sat, 21 Feb 98 00:02:48 +0100, Przemek Dobrowolski wrote:

:>Przepraszam za to że tekst nie jest sformatowany... ale przeczytajcie!!!

        Obejrzyj komentarz ukryty w tym pliku (http://www.io.com/~timur/win32os2.html z 11 lutego).
Ja go zobaczyłem przypadkiem, jak na oryginalnej stronie IE4.0 urwał mi transmisję. Robił to
zresztą regularnie - IE3.0 wczytywał całość, Netszkapa łapała całość, WebEx łapał całość, IE4.0
z mirrrorów łapał całość, a ze strony oryginalnej regularnie urywał transmisję w wierszu
poprzedzającym zamknięcie komentarza - i wyświetlał komentarz.

        Rzeczony komentarz zawiera przygotowaną do opublikowania informację o
udostępnieniu do public beta dwu dwersji softu - dedykowanej dla quake'a (quakeos2.zip) i
normalnej do pozostałych aplikacji (nazwy nie podano). Chłopaki widać dopinają jakieś detale
przed wypuszczeniem public bety. Albo się jeszcze zmagają z konwersją przysłanego
oprogramowania.

Pozdrawiam serdecznie,

(js).

mailto:jasio_at_polbox.pl