Re: Clipper i OS/2

Autor: Jacek Pietraszek (pmpietra_at_cyf-kr.edu.pl)
Data: Fri 20 Feb 1998 - 16:38:49 MET

Leszek KUBRAK <infokub_at_pp.com.pl> wrote:
: Napotkałem ostatnio na problem : program napisany w Clipperze
: i zlinkowany Blinkiem (extender DOS/16M) nie działa w sesjach
: DOS pod OS/2 (General protection fault...).
: Czy któryś z kolegów próbował rozwiązać taki problem ?

Lepiej nie wymieniaj. Ja mialem podobny problem i jedyne,
czego sie dowiedzialem, to fakt, ze przyczyna moich
problemow byly "uncomitted DPMI services". I klapa :-(

--
Pozdrawiam,
Jacek Pietraszek