Re: Problem z instalacja

Autor: Sławomir Stachniewicz (stachnie_at_alf.ifj.edu.pl)
Data: Thu 19 Feb 1998 - 09:09:05 MET

On Wed, 18 Feb 1998 16:31:48 +0100 (CET), Maciek Ostasiewicz wrote:

>Wlasnie udalo mi sie odkryc w czym byl (i dalej jest) problem: chodzi
>o ustawienia jezyka (strona kodowa i klawiatura). Zainstalowalem
>system z ustawieniami dla Grecji (tak bylo domysnie) i wszystko gra.
>Co w takiej sytuacji radzicie zrobic ?

        Czyzbys mial Warpa w wersji greckiej ??? A poza tym, dalej
bym potrzebowal wiecej informacji (wersja systemu itd.). Poza tym,
jakich ustawien probowales - z klawiatura Polish [maszynistki] czy
Polish (programmers) [programisty] ? Cala sprawa wyglada dosc
dziwnie - czy jest to oryginalny CD (z nadrukiem firmowym itd.)
czy jakas mniej lub bardziej udana kopia? Na razie tyle pytan
przychodzi mi do glowy.

        Slawomir Stachniewicz.

| Slawomir Stachniewicz |
| mailto:stachnie_at_alf.ifj.edu.pl |