Re: free disk space jak to zrobic w gnuC ?

Autor: Leszek KUBRAK (infokub_at_pp.com.pl)
Data: Wed 18 Feb 1998 - 15:56:03 MET

On Wed, 18 Feb 1998 15:15:33 +0100 (CET), Grzegorz Szyszl/o wrote:

>Ponawiam pytanie. bylo sobie emx gnuC . a ja chce sprawdzic,
>ile mam miejsca na wskazanym dysku. jak to zrobic ?
>
>ps: zagramaniczne grupy tez mecze. dali mi namiar na funkcje
> DOSQueryFSInfo() , tyle ze nie znalazlem biblioteki do gnuC ktora
> by takie cos zawierala.

Nie wiem jak w gnu ale w Watcomie jest funckja _getdiskfree i występuje na
wszystkich platformach jakie Watcom obsługuje (DOS, Windows 16 i 32 bit,
OS/2 16 i 32 bit, Novell). Może to cię jakoś poprowadzi.

Leszek KUBRAK <infokub_at_pp.com.pl>

P.U.I. "InfoKub" tel.0-602-221956
os.Kolorowe 25/5 fax.(0-12)644-57-59
31-941 KRAKÓW