Classowe problemy

Autor: Artur Flinta (aflinta_at_ibm.uci.agh.edu.pl)
Data: Wed 18 Feb 1998 - 12:59:13 MET

Hi All!!!

Podczas katalogowania plikow midi napotkalem na bardzo uciazliwy problem:
System standardowo widzi pliki midi jako pliki tekstowe (type: text file).
Aby to zmienic ide do notatnika ustawien zmianiam typ na MIDI, potem klase
pliku na MMMIdi i na koncu jako default (do otwierania pliku) ustawiam
Play. Wszystko jest w porzadku do poki jest to do 10 plikow. Ale ja musze
zmienic w ten sposob okolo 1000 plikow midi!!! Nie da sie tego jakos
zautomatyzowac? Np. w REXX'ie? Pomocy!!! Reka mnie juz boli od tego
klikania mysza :(

ps. Oczywiscie pliki nie maja rozszezenia (jakies windziarskie
przyzwyczajenia) :))

Pozdrawiam
                   Artur Flinta
              aflinta_at_ibm.uci.agh.edu.pl