Re: CGI ????

Autor: Jan Stožek (jasio_at_polbox.pl)
Data: Tue 17 Feb 1998 - 02:43:42 MET

On 16 Feb 1998 17:09:02 +0100, Jurek Kowalski wrote:

:>> Czy jest jakis PERL na OS-a.
:>
:>Pobierz z dawid.um.szczecin.pl os2 os2 (d:\tfp\os2)
:>
:>perl500305.zip 4.669.017 96-10-26
:>
:>Podobno jest gdzies 5.004, jeszcze go nie szukalem.

--------- http://www.perl.com/latest.html --------
The latest source from CPAN. This currently stands at 5.004_04, but there are actually newer
versions. Be sure to check out CPAN to find the truly latest version.

Właśnie sobie ściągnąłem. Jeszcze nie zainstalowałem, więc coś marudził o niezgodności wersji
bibliotek i braku jakichś wpisów w środowisku, ale twierdzil, że jest 5.005. Witryna jest dostępna
również przez ftp (wersja dla OS/2 - ftp://www.perl.com/pub/perl/CPAN/ports/os2, pozostałych
kilkadziesiąt portów - w sąsiedztwie). Nota bene, wiele portów ma przynajmniej dwie wersje
(może różnych portujących - nie sprawdzałem tego). Całość jest podzielona na kawałki (opisane
poniżej), tak że nie trzeba koniecznie ściągać wszystkiego. Wymagany jest tylko perl_exc (ok.
270 KB), do automatycznej instalacji jest jeszcze konieczny instalator (dwa pliki w sumie ok. 700
KB). Całość ma sporo więcej, np. dokumentacja w INF-ie to ok. 1,7 MB, POD-y - prawie 600 itd.

------------------------------- FileList ----------------------
plREADME.zip README.os2 and latest patches
plINSTL0.zip Executables for installator (should not change very often)
plINSTAL.zip Data for installator
perl_exc.zip Perl VIO and PM executables (dynamically linked)
perl_mlb.zip Main Perl library
perl_sh.zip Pdksh
perl_aou.zip Perl_ VIO executable (statically linked)
perl_blb.zip Tools to compile Perl modules
perl_inf.zip Perl manual in .INF format
perl_mam.zip Manpages for Perl modules
perl_man.zip Manpages for Perl and utilities
perl_pod.zip Source for Perl documentation
perl_ste.zip Additional Perl modules
perl_utl.zip Executables for Perl utilities

Minimal download for automatic installation:
        plINSTL0.zip plINSTAL.zip perl_exc.zip

Pozdrawiam serdecznie,

(js).

mailto:jasio_at_polbox.pl