Re: Java 1.14

Autor: Jan R. Pluciński (junidas_at_polbox.com)
Data: Mon 16 Feb 1998 - 11:01:52 MET

Jan R. Pluciński wrote:

> Tak uczyniłem, choć nie wynika to z żadnego opisu, i poszło. Ale ICQ
> dalej nie działa...
> Jan
Holender, odpisuję sobie samemu, ale już wiem, co było: WinZip
poskracał nazwy przy rozpakowywaniu (images, bo sounds były dobre). No i
musiałem dorobić katalog "conf" i "Received". Teraz
idzie, ale jest gorszy od windowsowego: mniej funkcji, a okna otwierają
się na wszystkie strony, głównie poza ekran...

pozdrowienia

Jan Janowi

i wszystkim Czytelnikom. Mój ICQ jest 7175103!!!