Re: Nie ma nic do upgrade'owania...

Autor: Sławomir Stachniewicz (stachnie_at_alf.ifj.edu.pl)
Data: Thu 05 Feb 1998 - 08:50:39 MET

On Wed, 4 Feb 1998 20:50:37 +0100 (CET), Mirek Nowakowski wrote:

>Ave!
>
>Juz to bylo przerabiane, ale mi notatki wcielo :-(
>
>Jest Merlin PL z FixPakiem #2 PL. Chcialem upgradnac do #5 UK, a tu mi
>instalator wmawia uparcie, ze "nie ma nic do uaktualniania". Jak to
>odczarowac i skad wziac potrzebne pliki do oszukania syslevela?

        Nie pamietam, ale cos na ten temat jest w ktoryms README
na I-szej dyskietce. Mialem podobny problem (wtedy, gdy skasowalem
backup pierwotnej wersji) i tam znalazlem rozwiazanie. Chodzi o
skasowanie (lub przemianowanie) kilku plikow (tak sadze).

        Slawomir Stachniewicz.

| Slawomir Stachniewicz |
| mailto:stachnie_at_alf.ifj.edu.pl |
| http://solaris.ifj.edu.pl/~stachnie |