Re: POmocy!!!

Autor: Marek Łukawski (marekl_at_gdansk.sprint.pl)
Data: Tue 03 Feb 1998 - 15:04:00 MET

On Sat, 31 Jan 1998 17:57:40, A_J_P_at_it.com.pl (Andrzej J. Piotrowski)
wrote:

> Mam, jak juz wiekszosc tutaj wie, Tsenga. Ostatnio, zaczal zachowywac sie dziwnie.
> Wyswietal wszystko w zlej palecie (takiej niebieskawej i ogolnie kolejnosc kolorow
> jest pomylona).
>
> Probowalem zmieniac rozdzielczosc - i tu jest najdziwniejsze. Po zmianie
> rozdzielczosc (to sie dzieje tylko w 65k kolorow) bootuje sie z dobra paleta, desktop
> wyswietla dobrze i nagle... lup, bez niczego zmienia na ta zla (w trakcie pracy
> systemu!!!). O co moze chodzic?
Witam,
u mnie bylo tak samo, problemem byl konflikt (lub cos tego rodzaju) z
SCSI AHA-2920 (PCI), wyjecie karty pomoglo, lecz gdy znowu ja
podlaczylem bylo tak samo.
Wtedy dobre kolory uzyskalem instalujac drivery od karty gdy byl
podlaczony kontroler SCSI, i wielkie bylo me zdziwienie gdy po wyjeciu
SCSI kolory zrobily sie niebieskie.
Czary jakies czy co?

pOSdrowienia
MArek