Re: Ginę :((( (bylo: Potrzebuje merytorycznego wsp.)

Autor: Grzegorz GRYC (XgYgZ_at_robobat.com)
Data: Tue 03 Feb 1998 - 13:29:58 MET

Hej

Marek Łukawski wrote:

> Witam,
> Ginę bo reklama MaloMiękkiego mnie pokonała :(
Miej gdzie$.
Ich sprawa.
Nauczysz sie czego$, szaman to fajny zawód ;-)
W przypadku problemów reset ...
Do 3 razy sztuka
Za 4 razem reinstalacja ;-)
Przy 3 reinstalacjach zdobywasz nowe doswiadczenia
Obrobisz tak pare maszyn i jeste$ windzianym guru
By design ...

> Chcą mnie zmusic do uzywania MS Win 9x + MS Office 97.
Wytlumacz im choc, zeby G9x zastapili przez NT...
Zestaw, o którym mówisz jest lepszy niz rosyjska ruletka, bo skrypty
Unicode, na których chodza~ czcionki PL daja w G95 efekty w stylu rzut
kosci, tzn Bill (nie) wie, kiedy zadziala.
Zainstaluje sobie luser cos w stylu M$ Plus i reinstalujemy ... bo
ogonków ni ma i bywa, ze nie bedzie ...
Na NT chodzi stabilnie, ale bez 32MB (lub lepiej 48) nie podchodz

> Co zrobic?
Módl sie, zeby Cie wysluchali
W mojej firmie wszyscy pracujemy na NT i nie mam podstaw, zeby sie
zbytnio skarzyc na stabilnosc ...
Trzy zwisy na rok przy pracy na wersjach debug, na G95 byly trzy do
obiadu i trzy po obiedzie ;-)
Przy przerwie na kawe ilosc zwisów wzrasta ;-)
Inna sprawa, ze firewall nie jest na NT, a provider ma Unixa ;-)

-=[ciach]=-

> Marek Łukawski

Zdrówkot
GG