Re: Merlin i unikod

Autor: Leszek Gerwatowski (bigl_at_tg.com.pl)
Data: Mon 02 Feb 1998 - 16:00:48 MET

On 2 Feb 1998, Marek Łukawski wrote:

> Na tej stronie podane sa kody literek i obok literka no i to bylo OK.
> jezeli rzeczywiscie bylo to w 8859-2 to tak byc musialo

Niestety - to jest w ISO (wystarczy zobaczyc zrodlo od strony i
odpowiednie META w naglowku).

> Sprawdzielm i QPA zamiast polskich robaczkow byly jakies inne :(

Zgadza sie - bo to jest Unicode. A w Windows w Communicatorze dziala :-(

Doczytalem sie w dokumentacji ze "Unicode support" ktory jest instalowany
wraz z Java 1.1.4 nie dotyczy systemu ani konkretnej aplikacji tylko jest
to obsluga Unicodu w appletach Javy i to rzeczywiscie dziala (niestety
nie pamietam URL ale sprawdzalem).

Leszek Gerwatowski
bigl_at_tg.com.pl
... Press any key to continue or any other key to quit.