Problem z WinOS2

Autor: Marek Wojciechowski (mw_at_sunrise.pg.gda.pl)
Data: Sat 31 Jan 1998 - 16:09:21 MET

Witam,

Właśnie sobie coś pop... w sesjach winos2 i nie mogę dojść z nimi do
ładu.
Próbowałem zainstalować windziane oprogramowanie do obsługi FaxModemu
i najprawdopodobniej to jest przyczyna kłopotów.

Objawy są takie, że uruchomienie dowolnej aplikacji windowsowej nie
powoduje żadnego efektu. Na parę sekund pojawia sie zegareczek, dysk
chwilę pracuje, ale na tym koniec. Program się nie uruchamia, a wśród
chodzących procesów nie ma śladu po VDM. System działa oczywiście
dalej normalnie.

Przywróciłem win.ini i system.ini na poprzednie działające, ale bez
efektu.
Acha, autoexec.bat istnieje i również jest OK.

Jakieś pomysły ?

pOSdrawiam,
Marek
                                               Marek Wojciechowski