Re: sterowanie priorytetem procesow

Autor: Grzegorz Szyszl/o (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Fri 30 Jan 1998 - 18:44:40 MET

M.Borkowski_at_elka.pw.edu.pl (Mariusz Artur Borkowski) wrote:

>Moze probujesz nie tam gdzie trzeba? Jakis czas temu cos
>zmieniali i teraz zamiast:
>ftp://sunsite.icm.edu.pl/pub/os2/hobbes
>jest:
>ftp://sunsite.icm.edu.pl/pub/hobbes/pub/os2
>Sciaga sie blyskawicznie, ale niektorych rzeczy brakuje

juz to znalazlem, dzieki :) sciagalem netszkapa spod osa. i nie chcial
mi wejsc do katalogu ktory byl linkiem. ale z reki poszlo, czyli link
byl jednak prawidlowy. nie wiem co jest grane. sprawdzalem te szkape
na wlasnym linuxie, i wszystko jest ok. zdaje sie ze na sunsite cos
zdrowo nabeltali. oni to linkuja gdzies do /vol/b2/ ........