Re: Nowy Netscape w Polsce

Autor: Marek Łukawski (marekl_at_gdansk.sprint.pl)
Data: Fri 30 Jan 1998 - 14:26:26 MET

Leszek Gerwatowski wrote:

> Jezeli ktos chcialby nowego Netscape i nie chcialby go sciagac z IBM to
> niech ustawi w przegladarce FTP Proxy na w3cache.icm.edu.pl:8080 i
> sciagnie go z URL-a:
Tak mam ustawione i QPA ciagnie sie jak .... nie zasysa z cache tylko
leci z IBM'a czy jest szansa bys to udostepnil lub zrobil upload do:
ftp://195.116.73.48/upload
> ftp://service.boulder.ibm.com/software/asd/ns202/en_us/ns202.exe bo jest
> juz w cache-u (to wogole swietny sposob dla tych co narzekaja na
> szybkosc, a raczej wolnosc, serwerow IBM).

Taaa ostatnio chyba przeszli na NT :) bo probuje zassac fix'y do MPTS'a
ver. US i co chwila rozwala, a zasysam z SunOS'a komenda wget i z innych
serwerow pomyka az milo np. z Apple srodnio ok. 10-20 kB gdy z IBM'a ok
50-100 razy wolniej

MArek