Re: sterowanie priorytetem procesow

Autor: Piotr Pekala (ppekala_at_phys.amu.edu.pl)
Data: Fri 30 Jan 1998 - 07:58:16 MET

Czesc,
On Thu, 29 Jan 1998, Grzegorz Szyszl/o wrote:

> czy ktos zna narzedzie, za pomoca ktorego moge uruchamiac programy
> z zadanym przez siebie priorytetem ? chodzi mi o to by program
> nie mial priorytetow default.

Ja uzywam do tego programiku nice, o skladni jak w Unixie.
Nie pamietam skad go bralem, ale moge podeslac.
A przy okazji mam pytanie czy ktos zna moze sposob na zmiane priorytetu
zadania VDM _ponizej_ domyslnego 2:00 ?

pozdrawiam,
               Piotr Pekala
Institute of Acoustics Adam Mickiewicz University, Poznan, Poland
e-mail : ppekala_at_phys.amu.edu.pl, http://phys.amu.edu.pl/~ppekala
pgp finger : ppekala_at_rainbow.ia.amu.edu.pl