Re: IRC dla OS/2, ICQ, telefon

Autor: Adam Plaszczyca (trzypion_at_micros.micros.com.pl)
Data: Thu 29 Jan 1998 - 09:04:17 MET

Jan Ryszard Pluciński <junidas_at_polbox.com> napisał(a)
>'>'Jestem absolutnie zaskoczony: jeden gość anglojęzyczny na innej
>'>'liście napisał, że os/2 ma tylko SUPPORT for WIN32s 1.25a, a do
>'>'pracy trzeba doinstalować Win 32s...
>'>'Co to znaczy?
>'>'Jan

Znaczy to tyle, ze IBM zapewnil w chwili wydania OS/2 mozliwosc uruchamiana prawie calego
softu pod M$ DOS i M$ WIndows 3.x na OS/2. Jednak zeby to zlikwidowac M$ wypuscil nastepna
wersje biblioteki win32s, ktora wlasciwie jest taka sama, ale nieco zmieniona (zeby nie
byla zgodna z wersja 1.25a). Ta nowa, to 1.30 i niestety ciezko ja w OS/2 zainstalowac ze
wzgledu na niedozwolone w OS/2 sztuczki z pamiecia i odwolaniami do sprzetu.

Jezeli zas chodzi o ICQ, to sprobuj wersji dla Javy - to chodzi pod OS/2 calkiem niezle.
POlecam Ci tez zagladniecie na ftp.icm.edu.pl (katalog /pub/os2/) gdzie mozesz znalezc
mnostwo softu do OS/2.

--
    /_  _______      Adam Płaszczyca (48 22) 6297910